
QUÈ BONIC ÉS VEURE GENT NORMAL!!!
Primera foto de les 19 diputades i diputats que ens representaran al Parlament Valencià per a tornar la dignitat a la nostra terra. Hi ha molta feina a fer i les persones necessitem del vostre treball. Des de Compromís Bocairent us diem: Endavant #ambValentia!!!








