Entrem en el #pòdium i ho fem amb una tornada al col·lectiu i a les nostres llistes que ens fa especial il·lusió. Una tornada que sabem que a ell també l’emociona i arriba amb les piles més carregades que mai!

Perquè amb ell el treball és molt més fàcil, el diàleg és molt més obert i productiu i perquè es desviu per Bocairent, la seua gent, les seues tradicions i la seua cultura.

Donem una forta #bentornada a un pilar fonamental del projecte!

El #número3🧡✊🏼

MANEL DELGADO SANCHIS

“Bona vesprada! El meu nom és Manel, soc llicenciat en Filologia Catalana i treballe de professor de Valencià en un institut.

M’apassiona la música, per això toque la xirimita i soc membre fundador del grup L’Aljub des de fa un bon grapat d’anys. M’apassiona viatjar, és un vici, ja siga al poble del costat o a un altre continent. Últimament he descobert la fotografia i també li dedique unes quantes hores.

No cal que us diga que la lectura és un pilar fonamental en la meua vida i recórrec a ella amb qualsevol excusa: per a imaginar, per a desconnectar, per a pensar, per a gaudir… no ho sabria dir.

Vaig ser regidor i portaveu des del 2007 fins al 2019, tres legislatures, on vaig aprendre moltíssim a valorar la institució més pròxima a la ciutadania: l’ajuntament. Va ser una època de diàlegs, confidències, negociacions, fets i realitats, d’amistats que m’han servit per a entendre que la política soluciona problemes. Així de clar.

Després d’un període on mai he deixat d’estar atent al poble i al meu partit, ara em sent amb moltes ganes de tornar a la primera línia i formar part de l’equip que encapçala Javi. Un grup de persones valentes, preparades, amb moltes cares noves. Gràcies a Compromís per Bocairent i a Javi ha tornat la meua il·lusió per a treballar de valent pel nostre poble.”

Aquesta ha sigut, és i SEMPRE serà ta casa Manel! Anem de la mà a per totes!

#compromísperbocairent🧡 #eleccions28M🗳 #candidates #sommoltdetu #sommoltdebocairent #sommoltdelaterreta🌱