Sóc Víctor Vañó Peidro, vaig nàixer a Bocairent pel setembre del 1987. Llicenciat en Història i amb formació continua, em trobe realitzant un Màster en Història Contemporània a la Universitat de València.

Des de menut he estat en contacte amb l’entramat associatiu del poble gràcies als meus pares. Primer als Suavos i ara als Mosqueters o ballant a les Danses de Sant Agustí. També he participat i col·laborat amb la Colla de Dimonis de Darrere la Vila, el Centre Excursionista de Bocairent i el Col·lectiu l’Espigolà, que tantes alegries i reflexions ens ha de donar encara al poble.

Ara bé, si hi ha una activitat que m’apassiona i em fa veure la necessitat de tenir-la a les nostres vides és la música. M’acompanya allà on vaig, sobretot des de l’any 2000 quan entre a formar part de la gran família de l’Associació Unió Musical Bocairent amb el meu instrument: la trompeta.

També m’acompanyen la política i la lluita estudiantil. Des de ser representant de l’alumnat al Consell Escolar de l’institut fins a la universitat, on vaig militar al SEPC i vaig ser membre del Claustre de la Universitat de València durant dos cursos.
Crec que el canvi social i polític del nostre país ha de vindre des de l’educació pública, de qualitat i en valencià.

És la segona vegada que em presente a una llista en les eleccions municipals. Considere que calen a Bocairent nous aires, noves maneres de fer allò tan bàsic com aconseguir que les persones tornen a somriure fent la vida fàcil i solucionant problemes, no creant-los. Hi ha moltes coses a fer i que ‪#‎ambValentia‬ hem d’aconseguir, com tornar a viure en plena convivència amb el nostre entorn natural i històric.

Bocairent no ha de ser sols una postal bonica, ha de ser molt més. Hem posar en valor i al nivell just els elements culturals i històrics que tant caracteritzen el poble: la música, les tradicions populars i culturals, les festes, el patrimoni etc. I com no, ens cal molta tasca perquè entre totes i tots aconseguim una societat justa i igualitària, on totes les persones sumem i construïm.

En definitiva, em presente a Compromís Bocairent perquè m’estime el poble i les persones que viuen en ell.