El passat cap de setmana vam gaudir d’una gran vesprada de música al Pavelló. Enhorabona a Dani Miquel i la Banda Jove de l’ Associació Unió Musical Bocairent.

[Llegir notícia de Diània.Tv] Al voltant de mil persones, d’entre menuts i grans, varen gaudir amb l’espectacle “Musiqueries Simfòniques”. Dani Miquel i la Banda Jove de l’Associació Unió Musical de Bocairent interpretaren junts algunes de les peces infantils més populars del cantacançons de la Ribera.

Amb una bona dosi d’optimisme, “La vida és una festa” encetà el so de les “Musiqueries Simfòniques” a Bocairent. Aquest espectacle musical barreja les tonades infantils més conegudes a hores d’ara al País Valencià amb la música de banda. Així, Dani Miquel i la Banda Jove de l’AUM de Bocairent interpretaren junts tot un repertori musical alegre, participatiu i il·lusionant. Tant és així, que l’assistència al concert fou realment massiva: al voltant de mil persones, d’entre menuts i grans i amb entrada lliure, gaudiren d’un espectacle ben divertit, perquè les rialles no entenen d’edat.

Tots plegats, i mitjançant notes musicals, recordaren i homenatjaren Enric Valor, un dels nostres referents literaris i culturals per exel·lència. A més a més, cantaren a una veu històries tan dolces com la de “La princesa ratolina”, que es volia casar, o la de “La Maria no té por”, que va convertir el temor en amistat cap als espantacriatures valencians.

Fet i fet, entre cants i balls, els músics i el cantacançons s’acomiadaren de les xiquetes i els xiquets de Bocairent amb la consigna clau que cal confiar a les generacions més joves que arriben: “Parla sempre valencià”.