El nostre company Víctor forma part de la candidatura ‪#‎aLaValenciana‬que diumenge 26J ens portarà a millorar els resultats de la nostra formació a les Eleccions Generals.

13501759_1175720259124899_7678883861949601134_n

Llicenciat en Història per la Universitat de València. De la Filà del Terç de Suavos i ballador de les Danses de Sant Agustí. Membre de la Colla de Dimonis de Darrere la Vila, el Centre Excursionista ‪#‎Bocairent‬ i el Col·lectiu l’Espigolà. Representant de l’alumnat tant a l’institut com a la Universitat. Però sobretot un enamorat de la música i del seu instrument, la trompeta, forma part de l’Associació Unió Musical Bocairent.
A més a més és membre actiu del nostre col·lectiu i s’ha presentat dues vegades a les eleccions municipals.
Què més podem dir? Històric!

Ens permetreu que Compromís Bocairent ens mostrem orgullosos d’ell per la seua capacitat de treball, de diàleg, per la implicació en tots els teixits socials, pel trellat i sobretot perquè és un bocairentí (potser l’únic) que va en llistes per al pròxim diumenge a Madrid.

Enhorabona i molta sort en tot Víctor!!! Una abraçada ben sentida!
‪#‎BocairentTestime‬ ‪#‎VíctorTestimem‬ ‪#‎Gran‬