El passat 4 de maig ens vàrem reunir tres representants dels tres partits polítics a l’Ajuntament de Bocairent per a veure quines seran les prioritats del Pla Provincial d’Obres i Serveis 2016 (PPOS) i el Pla de Camins Rurals 2016-2017.

El PPOS 2016 compta amb un pressupost de 143.586€ i les propostes de Compromís Bocairent vistes les necessitats i els suggeriments del veïnat van ser:
– Carrer Beneyto Bernàcer, carrer Mestre Serrano, carrer la Talaia.
– Carrer Baixada Santo Cristo, únicament per l’olor de la bomba d’aigües fecals dels masets.
– Arreglar la Plaça de l’Ajuntament.
– Voreres de la Pujada a l’Estació i voreres del carrer Alcoi-Dos de Maig (al costat del solar de la Santa Creu)
– Les costeretes del “Mataor” que estan impracticables.
– L’esplanada de davant del Camp de Futbol Municipal.
– Fer una actuació amb les andrones de pluvials de la part alta del poble perquè no s’inunde, cada vegada que plou, el centre del poble.

Els camins rurals va ser més complicat perquè hi ha una llista d’espera de veïnat que demana arreglar els camins però també hi ha unes prioritats per part de l’Ajuntament. Aquest Pla de Camins Rurals està dotat amb 72.736€ i l’actuació serà per a dos anys, 2016-2017.
En aquest punt vàrem veure les prioritats, que eren moltes, però bàsicament l’acord prioritari dels tres partits va ser l’asfaltat del tram entre Banyeres de Mariola i l’ermita de Sant Antoni de Pàdua (de dalt) i compactar amb arena el Camí dels Ansarins, per la proximitat al Vinalopó. D’altra banda l’equip tècnic estudiaria el cost d’aquestes actuacions i els diners sobrants s’invertirien en diversos camins que estan pendents.

Per tant ara cal esperar la valoració econòmica de cada actuació i posar-nos d’acord en les prioriats.
Compromís Bocairent hem fet les nostres peticions escoltant el veïnat. Gràcies!