D’una part, el dissabte va ser el torn de l’ Associació Unió Musical Bocairent amb el seu tradicional concert d’estiu. Enguany força especial per haver-se realitzat conjuntament amb la Societat Ruperto Chapí de Villena i per haver estat dirigits per en Damián Molina. Un espectacle musical amb més de 120 músics que van omplir la plaça de força i melodies.

Per una altra part, el diumenge dins la campanya del “Retrobem la nostra música”, l’Agrupació Coral de Bocairent, també amb la batuta de Damián Molina, va realitzar un gran recital amb tot un seguit de peces vocals que ens feren gaudir d’una bona vesprada de diumenge a la Placeta de la Presó.

Aprofitem, doncs, per felicitar a totes dues associacions locals pel treball constant per la cultura, a Damián Molina per l’excel·lent esforç i treball, així com a les nostres companyes Adelaida Ferre i Alicia Blasco per sengles fenomenals presentacions dels events. Enhorabona!

Sens dubte, tenim tot un poble en moviment!!!