Em dic Adelaida Ferre. Vaig nàixer a Bocairent el setembre de 1980. Sóc llicenciada en Periodisme i en Filologia Catalana. Tinc formació investigadora en el camp de la comunicació, un Postgrau en Gestió de la Comunicació Online i un Màster en Formació del Professorat. A més, he col·laborat com a coautora en diverses publicacions relacionades amb la comunicació i els mitjans, àmbit on he desenvolupat la meua carrera professional.
Tot i que és la primera vegada que forme part d’una candidatura que es presenta a unes eleccions, sempre he sigut una persona conscienciada i involucrada en qüestions polítiques de distinta mena. Vaig ser cofundadora de l’associació Espai País Valencià i, en els últims anys, he format part del col·lectiu de treballadors d’RTVV contraris al tancament i a la gestió que se n’ha fet de l’empresa.

Crec profundament en els valors de la justícia social, la democràcia i el progrés com a motors d’una societat. I crec que Bocairent ha de fonamentar-se necessàriament en aquests valors. Més enllà de la simple aparença, hem de treballar per construir un poble més igualitari i participatiu, per exemple, afavorint que l’administració local siga com més accessible millor. Tots tenim dret a saber quines qüestions es decideixen a l’ajuntament i a aportar-hi el nostre punt de vista, si més no. Una força progressista és l’única que pot garantir eixos valors, i per això m’he involucrat en aquest projecte
‪#‎ambValentia‬ ‪#‎BocairentTestime‬